Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2013-12-14
"7 powodów dlaczego nie będę Cię obserwował na Twitterze"

7 powodów dlaczego nie będę Cię śledzić na Twitterze

Jest mnóstwo książek i blogów o etykiecie na Twitterze.

Niektóre radzą, żeby obserwować każdego kto śledzi Twoje wpisy. Inne mówią, żeby śledzić tylko osoby o podobnych zainteresowaniach. Jeszcze inne sugerują, żeby obserwować także to, co piszą obecni i potencjalni klienci.

Lista porad jest długa. Dotyczy także tego, kogo NIE obserwować na Twitterze.

Masz konto na Twitterze? Chcesz, żebym śledził i komentował co piszesz? Nie popełniaj siedmiu dość popularnych błędów.

1. Profil nie jest dostępny dla wszystkich.

Naprawdę?! Jak chcesz nawiązywać nowe kontakty i poszerzać sieć znajomych mimo że Twój profil nie jest otwarty dla wszystkich chętnych? Kiedy widzę małą szarą ikonę kłódki z miejsca czuję niechęć do właściciela konta.

Nie interesuje mnie ile osób je śledzi – 100 czy 100 tysięcy. Jeśli nie chcesz, żebym czytał Twoje wpisy, nie ma sprawy – nie będę się narzucał.

2. Brakuje w biogramie informacji o właścicielu profilu.

Kim jesteś? Dlaczego tu trafiłeś? Co robisz? Twitter to królestwo krótkich komunikatów.

Jeżeli nie wiem od razu z kim mam do czynienia, nie będę sobie zawracał głowy szukaniem tych informacji w innym miejscu.

3. W biogramie roi się od hashtagów.

Jeśli umieścisz w biogramie trzy lub cztery hashtagi, trochę się skrzywię, ale machnę na to ręką. Niech będzie! Ale jeśli cały biogram wypełnią hasła z hashtagami, na pewno to zauważę. Bo przecież o to chodzi, prawda?

Chodzi o to, że zamiast napisać ciekawe i oryginalne zdanie, wolisz zapewnić sobie dobre miejsce w wyszukiwarkach dzięki hashtagom. Jeżeli chodzi tylko o wyszukiwarki, to gdzie jest miejsce dla mnie? Nie przejmuj się. Nie jestem zainteresowany Twoim profilem.

4. Przez dłuższy czas nie ma nowych wpisów.

Ludzie są na Twitterze, żeby wymieniać się informacjami, rozmawiać i komentować aktualne wydarzenia – to jest "żywe" medium.

Jeśli nie bierzesz udziału w rozmowach i ograniczasz się tylko do roli obserwatora, nic Ci z mojej strony nie grozi – nie zostanę Twoim fanem.

5. Na profilu opublikowano zaledwie 19 wpisów.

Może na początku (rok temu?) rzeczywiście chciałeś pisać więcej, ale co robisz teraz? Jeśli założyłeś konto tydzień temu, na pewno dam Ci szansę.

Jeżeli jednak usuwasz swoje tweety, to znaczy, że nie traktujesz poważnie tego, co piszesz. Tak mnie nie zachęcisz.

6. Na profilu obserwujesz 1000 użytkowników, ale masz tylko 100 obserwatorów.

Czerwony alarm! To nie jest zachęcająca proporcja. Albo jesteś spamerem albo sprzedajesz swój profil tym, którzy kupują obserwatorów.

Myślę, że poradzę sobie na Twitterze bez Ciebie.

7. Twierdzisz, że jesteś ekspertem mediów społecznościowych i popełniasz choćby jeden z wymienionych błędów.

Samo słowo "ekspert" mnie nie zniechęca, ale błędy już tak. Miłego dnia!

Chcesz zobaczyć mój profil na Twitterze? Kliknij tutaj.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.67 MediaGapa - ocena artykułu: 4.67

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Public Dziennikarze Relations Reporterzy Wywiad Media Klienci Problem Prawda Agencje Gapa PRACOWNICY Relacje Tusk Firma Szef Reporter Gazeta Google Praktycy Internet Pressence Dziennikarz Polska Informacja Komunikacja Rzecznik Twitter Klient Kaczyński



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Prawdziwy kryzys Toyoty
2. Sprzedawca jak saper
3. Redaktor czy reporter?
4. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
5. Masz strategię komunikacji z mediami?
6. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
7. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
8. Znasz Toma Petersa?
9. Ukryte koszty wewnętrznego PR
10. Dobra strategia medialna
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl