Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2015-12-22
"Grzegorz Schetyna - Media Gapa 2015"

Grzegorz Schetyna – Media Gapa 2015

Grzegorz Schetyna, poseł PO, otrzymał tytuł "Media Gapa 2015" za wypowiedź: "Nie będzie żadnej klęski Ewy Kopacz, bo nie będzie klęski Platformy Obywatelskiej. Osiągniemy przyzwoity wynik i będziemy walczyć o to, żeby stworzyć koalicję rządową." (Radio Zet, 20.10.2015.)

Drugie miejsce przypadło Jarosławowi Kaczyńskiemu, liderowi PiS, za zdanie: "Nasz rząd nie będzie prowadził żadnych wojen." (Wpolityce.pl, 19.10.2015.)

Trzecie miejsce otrzymał prezydent Andrzej Duda za stwierdzenie: "Ja się z żadnych obietnic wyborczych nie wycofuję." (Niezależna.pl, 9.08.2015.)

Media Gapa to osoba, która zapomina, że powtarzanie w mediach fałszywych, negatywnych i niesprawiedliwych oskarżeń, komentarzy i spekulacji zwiększa ryzyko wprowadzenia ich do debaty publicznej oraz zmniejsza kontrolę nad tym, co się o niej mówi, jak się ją postrzega i jak to wpływa na jej reputację.

Pod uwagę były brane także następujące wypowiedzi (kolejność chronologiczna):

1. "To nie jest zabawa, to nie jest pomysł rokendrolowca. Tylko to poważna decyzja." – Paweł Kukiz o swoim udziale w kampanii prezydenckiej. Gazeta Wyborcza, 9.02.2015.

2. "Nigdy nie molestowałem żadnej z podległych mi pracownic. Nigdy nie molestowałem żadnej kobiety." – Kamil Durczok, jako szef "Faktów". TOK FM, 16.02.2015.

3. "Ida" nie oczernia Polski. Musimy opowiadać całą prawdę, a nie tylko wybraną." – Małgorzata Omilanowska, minister kultury i dziedzictwa narodowego. RMF "Kontrwywiad", 26.02.2015.

4. "Nie jesteśmy grubasami z kasą." – Ryszard Petru, lider stowarzyszenia NowoczesnaPL. Gazeta Krakowska, 21.06.2015.

5. "Nie zabraniamy in vitro, ale nie stać nas na finansowanie tego programu z budżetu państwa." – Elżbieta Witek, rzeczniczka rządu. Polskie Radio, 2.12.2015.

6. "Żadnego łamania konstytucji nie dostrzegam." – Marek Magierowski, rzecznik prasowy prezydenta Andrzeja Dudy. Wyborcza.pl, 16.12.2015.

7. “Naszym celem nie jest odsunięcie PiS od władzy.” – Mateusz Kijowski, lider Komitetu Obrony Demokracji. Rzeczpospolita, 21.12.2015.

Szkodliwe zaprzeczenia

Zaprzeczenia w mediach drażnią. Zaprzeczenia prowokują dodatkowe pytania. Zaprzeczenia długo zostają w głowie.

Negatyw utrwala podstawową treść przekazu. Zaprzeczenie w odpowiedzi jest też sygnałem przejścia do defensywy.

Pozytywna odpowiedź pokazuje kim jesteś i za czym się opowiadasz. Być może nie tego oczekuje od Ciebie reporter, ale nikt nie może zmusić Ciebie do powiedzenia czegoś, co jest sprzeczne z Twoim interesem.

W poprzednich latach tytuł "Media Gapa" otrzymali Jacek Protasiewicz, Sławomir Nowak, Ewa Kopacz, Grzegorz Lato, Mirosław Drzewiecki i Zbigniew Chlebowski.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 0.00 MediaGapa - ocena artykułu: 0.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Relations Praktycy Media PRACOWNICY Tusk Google Dziennikarz Twitter Wywiad Klienci Public Informacja Rzecznik Firma Komunikacja Gapa Prawda Relacje Reporterzy Kaczyński Reporter Problem Polska Pressence Dziennikarze Klient Szef Agencje Internet Gazeta



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Etyka na wakacjach
2. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
3. Pies, który nie szczeka, czyli ochrona reputacji w mediach społecznościowych
4. Czy media w Polsce są jeszcze czwartą władzą
5. Niepewność w kopalni
6. Hultaj, czyli coś złego się stało
7. Darmowe i profesjonalne wystąpienia publiczne
8. Jak złamać nogę, czyli kto zapłacił za badanie chodnika
9. Aktor i prezydent, czyli test skuteczności przekonywania
10. Słowa i znaczenia w PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl