Bogusław Feliszek, 2015-03-28 |
"Kto robi szkolenia medialne lepiej od nas?" |
W Pressence Public Relations nigdy nie chcieliśmy być największą w Polsce firmą zajmującą się zarządzaniem kryzysowym i szkoleniami medialnymi. Od początku mieliśmy inne plany - chcieliśmy być najlepsi. Naszą ambicją jest pomaganie firmom, instytucjom i organizacjom w komunikacji kryzysowej i robienie szkoleń medialnych, dzięki którym skutecznie komunikują się z mediami, konsumentami, pracownikami i liderami opinii. Kiedy nowi klienci mówią, że robimy to lepiej od konkurencji, to znaczy, że warto się starać. Żyjemy w czasach kiedy to, co mówimy jest równie ważne jak to, co robimy. Jeśli w sytuacji kryzysowej nie mówimy, co robimy, ludzie myślą, że nic robimy. Wiarygodności nie można kupić, ale dzięki PR można na nią zapracować. Firmy, organizacje i instytucje, które potrafią skutecznie się komunikować mają niższe koszty działania, łatwiej przeprowadzają zmiany, szybciej zdobywają nowe rynki, skuteczniej chronią swoją reputację w sytuacji kryzysowej i przyciągają więcej utalentowanych pracowników, bo mają opinię, że dobrze się w nich pracuje. Na rynku jest wiele ofert szkoleń medialnych – lepszych i gorszych, krótszych i dłuższych, droższych i tańszych. Oto oferty 10 firm, które prowadzą szkolenia medialne. Każda robi je trochę inaczej. Ktoś jest lepszy od nas? 1. Pressence PR Krótki opis szkolenia: Szkolenia medialne to więcej niż nauka podawania ręki, siedzenia, uśmiechania się do kamery, mówienia i dobierania krawata do garnituru. Na szkoleniach medialnych tłumaczymy jak przygotować się do kontaktów z mediami i zachować się w zaskakujących sytuacjach. Uczymy jak mówić, żeby ludzie zapamiętali to, na czym Ci najbardziej zależy. Szkolenia medialne Pressence Public Relations doskonalą umiejętności komunikacji i zwiększają pewność siebie przed kamerą i mikrofonem. Trener koncentruje się na indywidualnym stylu każdej osoby, specyfice organizacji i otoczenia biznesowego. Jeśli odpowiesz na nasze pytania na szkoleniu medialnym, dasz sobie radę z każdym pytaniem reportera w każdej sytuacji. Cena: Jednodniowe szkolenie medialne dla jednego uczestnika w firmowej grupie sześcioosobowej kosztuje od 675 do 495 PLN netto w zależności od wybranego pakietu usług dodatkowych – jeżeli szkolenie odbywa się w siedzibie Klienta. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Tak. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Tak. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Tak. Przed konsultacją prosimy pobrać ankietę "10 pytań przed wywiadem dla mediów", która pomoże przygotować się do kontaktu z reporterem. 2. Alert Media Krótki opis szkolenia: Organizowane przez nas szkolenia medialne są szczególnie popularne wśród naszych klientów ze względu na swoją efektywność. W naszym kraju nadal większość szkoleń tego rodzaju prowadzona jest przez dziennikarzy. Tymczasem celem treningów medialnych nie jest szkolenie uczestników w zadawaniu pytań (specjalność dziennikarzy), lecz umiejętnego formułowania i udzielania odpowiedzi. Mając na uwadze tę zasadniczą różnicę, opracowaliśmy program szkoleń prowadzonych z perspektywy osoby, która musi poradzić sobie z odpowiedzią na często niełatwe i kłopotliwe pytania stawiane przez media. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Krótki opis szkolenia: Celem dobrego szkolenia medialnego jest wszechstronne przygotowanie do wystąpień publicznych w każdej postaci: w mediach i przed tradycyjnym audytorium. Wysoka sprawność w tej dziedzinie jest osiągana zarówno poprzez poznanie zasad teoretycznych, dotyczących specyfiki wystąpień publicznych, zachowań w studiu telewizyjnym oraz pokonywania sytuacji stresowych, jak i – przede wszystkim – przez intensywny, fachowy trening praktyczny, polegający na ćwiczeniu konkretnych zachowań, sytuacji i wystąpień przed kamerą oraz na stopniowym eliminowaniu popełnianych błędów pod okiem fachowego i doświadczonego trenera. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. 4. wMediaWzięci Krótki opis szkolenia: Oferujemy szkolenia medialne, które zawsze prowadzone są przez profesjonalny zespół doświadczonych dziennikarzy oraz operatorów. To właśnie oni wprowadzają w tajniki dobrej współpracy z mediami, pokazują jak przezwyciężać strach przed kamerą i mikrofonem oraz sprawiać, by kryzys medialny nie dosięgnął żadnej firmy. Szkolenia medialne to doskonały sposób ma zdobycie teoretycznej wiedzy dotyczącej wszelkich aspektów wystąpień publicznych, ale również praktyki, która pozwoli na opanowanie emocji i zdobycie pewności siebie przed każdą kamerą i najbardziej doświadczonym dziennikarzem. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Krótki opis szkolenia: Zostaniesz zaproszony do radia lub TV? Przekazywanie informacji w postaci wywiadu, czy to radiowego czy w TV, zawsze będzie dobrze postrzegane i może być korzystne bo jeżeli jesteś dobrym mówcą, mówisz szybko i na temat to wzbudzisz zainteresowanie. Celem szkolenia jest przygotowanie Państwa do wystąpień publicznych w mediach elektronicznych. W naszych warsztatach wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie medialne w pracy dziennikarskiej i konferansjerskiej. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Krótki opis szkolenia: Szkolenie medialne stanowi w naszym przekonaniu podstawę dobrego wystąpienia publicznego. Kluczem do sukcesu jest jednak solidne przygotowania nie tylko szkolenia, ale także szkolonej osoby. Szkolenia medialne realizowane przez Practum obejmują kompleksowy zakres zagadnień związanych z wywiadami przed kamerą, radiowymi, wystąpieniami publicznymi przed większym lub mniejszym audytorium, a nawet do spotkań bezpośrednich w niewielkiej grupie osób. Uczą też, jak osoba powinna przygotowywać się do tego typu wystąpień. Podczas szkoleń medialnych dzielimy się naszą wiedzą wypracowaną przez kilkanaście lat doświadczenia w PR, jak również współpracujemy z dziennikarzami, operatorami, dźwiękowcami czy psychologami, którzy wskazują kwestie istotne z ich perspektywy. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Krótki opis szkolenia: Szkolenia medialne mają na celu pomoc tym wszystkim, którzy w swoich działaniach mają do czynienia z mediami i opinią publiczną. Przygotowujemy do spotkań z dziennikarzami, uczymy wystąpień publicznych, uczymy udzielania wywiadów i świadomej kreacji własnego wizerunku w mediach. Pokazujemy jak zaistnieć w świadomości opinii publicznej. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Krótki opis szkolenia: Kształtowanie pozytywnych relacji ze środkami masowego przekazu to zadanie, które odgrywa niezwykle istotną rolę w polityce informacyjnej firm, organizacji i instytucji. Nie powinno więc dziwić, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się szkolenia i treningi medialne, w których uczestniczą liderzy, politycy, eksperci i inni przedstawiciele świata biznesu oraz życia publicznego. Szkolenie medialne osób odpowiedzialnych za kontakty z przedstawicielami środków masowego przekazu staje się w wielu przypadkach koniecznością – szczególnie, jeżeli kontakty te mają mieć wysoce profesjonalny wymiar. Treningi na temat komunikacji mediowej (Media Relations) oraz kryzysowej, zarządzanie wizerunkiem korporacyjnym, a także przygotowanie do wystąpień w mediach (między innymi do konferencji prasowych i wywiadów w telewizji), to tematy szkoleń, które cieszą coraz większą popularnością. Zajęcia, które prowadzę, mają interaktywny charakter oraz warsztatową formę. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. 9. Mediastorm Krótki opis szkolenia: Proponujemy kompleksowe szkolenie medialne, którego nie znajdziesz u naszej konkurencji. U nas nauczysz się nie tylko jak występować przed kamerą i mikrofonem oraz poćwiczysz retorykę i dykcję. A ponadto poznasz tajniki panowania nad stresem oraz umiejętności wywierania wpływu (NLP). Dodatkowo trener nauczy Cię jak prawidłowo korzystać z przepony, a stylistka powie jaki ubiór pasuje właśnie do Ciebie. Dajemy Ci cały warsztat w pigułce, po którym sam zaprosisz media na wywiad. Cena: Brak informacji. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. 10. Polskie Radio Krótki opis szkolenia: Polskie Radio od lat cieszy się ogromnym zaufaniem słuchaczy. Pracują tu dziennikarze, dla których sztuka wystąpień publicznych nie ma tajemnic, prawdziwi mistrzowie pięknego słowa. Znają ich Państwo z anteny, a wielu z nich współpracuje z Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia. Dzielą się doświadczeniem, kształcą następców. Cena: Koszt szkolenia "Praktyka wystąpień w radiu i telewizji" (2 dni po 7 godzin) dla jednej osoby – 1000 zł + 23% VAT. Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma. Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji. Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji. Jaką ofertę szkoleń medialnych warto dodać do tej listy? Napisz o tym w komentarzu. PS. Zobacz też "Jak wybrać trenera medialnego". |