Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2011-03-03
"Piórka eksperta mediów spo?eczno?ciowych"

Piórka eksperta mediów spo?eczno?ciowych

Nosi?em si? z tymi my?lami o mediach spo?eczno?ciowych kilka miesi?cy. Dzi? dziel? si? nimi z Tob?.

1. Nikogo nie interesuje Twoja marka.

2. Je?eli prawd? jest pkt. 1, musisz znale?? lub wymy?li? co? co ludzi zainteresuje i pobudzi do dzia?ania. Uwaga: rewolucje te? si? nudz? :-)

3. Nikogo nie interesuje Twoja firma/organizacja/instytucja.

4. Je?eli prawd? jest pkt. 3, musisz pokaza? ludzk? i autentyczn? twarz Twojej firmy/organizacji/instytucji – to znaczy styl, pasj?, ton i mam nadziej? prawdziwe imi? – Wojciech, Józek, Anna, Klara – i nazwisko; plus wyja?nienie jaki masz zwi?zek ze swoj? firm?/organizacj?/instytucj? (prezes, szef public relations, sprz?taczka, itd.).

5. Nie umieszczaj wpisów na Twitterze, Facebooku lub blogu za cz?sto. Nie rób tego za rzadko. Sk?d wiedza jak cz?sto to robi?? Zapytaj kolegów i kole?anki z pracy, a najlepiej zasi?gnij porady u znajomych na Twitterze, fanów na Facebooku, czytelników bloga, prenumeratorów newslettera. Ludzie ch?tnie dziel? si? opiniami, bo czuj? si? wa?ni i potrzebni.

6. Jest nie tylko wskazane, ale nawet wymagane, ?eby? dzieli? si? w mediach spo?eczno?ciowych informacjami, opiniami i komentarzami na tematy nie zwi?zane bezpo?rednio z Twoj? firm?, produktem i/lub us?ug? (patrz pkt. 1 i 3).

7. Marnujesz czas je?eli umieszczasz tylko w?asne tre?ci.

8. Je?li prawd? jest pkt. 7, rusz g?ow? – czytaj co pisz? inni, komentuj i dziel si? tym co uznasz za warto?ciowe.

9. Korzystanie z mediów spo?eczno?ciowych jest tanie je?li liczysz tylko wydane z?otówki.

10. Prawdziwym kosztem w mediach spo?eczno?ciowych jest CZAS (patrz pkt. 5, 6 i 8).

11. Kampanie komunikacyjne w mediach spo?eczno?ciowych udaj? si? pod warunkiem, ?e s? proste, ?wie?e i oryginalne; termin "przydatno?ci do spo?ycia" takiej kampanii zale?y wy??cznie od "apetytu" internautów.

12. Problem z kampaniami komunikacyjnymi w serwisach spo?eczno?ciowych polega na tym, ?e umieraj? w chwili narodzin je?eli nie nap?dza ich autentyczna warto?? (idea, przekaz, koncepcja).

13. Nie ufaj nikomu kto przedstawia si? jako "ekspert mediów spo?eczno?ciowych" – uciekaj przed guru gdzie pieprz ro?nie.

14. Nie ma ekspertów mediów spo?eczno?ciowych (patrz pkt. 13). Ka?dy uczy si? (albo nie) na w?asnych b??dach.

15. Strojenie si? w piórka guru i wyst?powanie w roli eksperta jest ulubion? rozrywk? w mediach spo?eczno?ciowych. Ten wpis jest tego dobrym przyk?adem.

Powiedz jakie my?li Ci? nachodz?, kiedy s?yszysz has?o: media spo?eczno?ciowe.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Dziennikarz Informacja Praktycy Reporterzy Klienci Media Relacje Internet Pressence Wywiad Dziennikarze Public Gapa Firma Reporter Relations PRACOWNICY Tusk Twitter Agencje Polska Prawda Rzecznik Klient Google Gazeta Szef Kaczy?ski Problem Komunikacja



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Masz strategi? komunikacji z mediami?
4. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
5. Redaktor czy reporter?
6. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
7. Prawda pi?knie powiedziana
8. Druga szansa w mediach
9. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
10. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl