Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2013-12-22
"Dlaczego lubimy pracę w agencji PR"

Dlaczego lubimy pracę w PR

Już widzę ten uśmiech na twarzy. Ale naprawdę – praca w public relations daje mnóstwo satysfakcji :-)

Kierowanie agencją PR wymaga dużej wyobraźni, elastyczności i determinacji oraz umiejętności wykorzystywania okazji i podejmowania szybkich decyzji. W PR nie można się nudzić – także w weekendy i Święta.

Oto jakie sprawy zaprzątają nasze myśli w Pressence Public Relations w typowy dzień:

1. Czy zaspokajamy potrzeby naszych klientów? Czy są zadowoleni z naszej pracy? Czy dobrze o nas mówią? Czy chętnie nas polecają innym firmom?

2. Jak motywujemy naszych współpracowników do efektywnej pracy?

3. Czy obsługa każdego klienta przynosi spodziewane zyski?

4. Czy agencja przynosi zadowalające zyski (lepiej, żeby tak było!)?

5. Czy dokładnie rozliczamy godziny przepracowane na rzecz naszych klientów i czy kontrolujemy koszty administracyjne?

6. Czy nasze faktury są wystawiane na czas i czy są zrozumiałe dla klientów?

7. Czy nasze raporty z przepracowanych godzin są zrozumiale dla klientów?

8. Czy wykonujemy wszystkie zdania w zaplanowanym czasie?

9. Czy nasi współpracownicy są zadowoleni ze współpracy z nami?

10. Czy inwestujemy wystarczające środki w rozwój agencji?

11. Czy płacimy terminowo wszystkie należne podatki?

Są też pytania strategiczne:

12. Jak sobie radzimy w sytuacjach kryzysowych? Czy potrafimy szybko znaleźć optymalne rozwiązanie problemu?

13. Czy potrafimy pogodzić zapewnienie klientom najlepszej obsługi z utrzymaniem finansowej stabilności agencji?

14. Czy wiemy jakie nowe umiejętności będą nam potrzebne, żeby utrzymać konkurencyjność usług PR?

15. Czy potrafimy jednocześnie zajmować się drobnymi sprawami (na przykład przygotowanie informacji prasowej) i bardziej skomplikowanymi zadaniami (na przykład opracowanie scenariusza symulacji kryzysowej)?

No dobrze... Być może to nie wygląda na łatwy kawałek chleba, ale dla kogoś kto przepada za trudnymi i ciekawymi wyzwaniami, pracą, w której może wykazać się wieloma talentami, zadaniami, w których akceptowana jest tylko najwyższa jakość, skuteczność i terminowość – PR jest czystą przyjemnością :-)

Co myślisz o pracy w agencji PR? Napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Usługi PR powinny być wyceniane jak:

wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało)
0%
praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy)
0%
spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół)
0%
sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?)
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gazeta Komunikacja Public Klienci Klient Pressence Dziennikarz Kaczyński Firma Prawda Szef Problem Google Wywiad Polska Reporter Informacja Gapa Rzecznik Internet Media Relacje Dziennikarze Reporterzy Tusk Twitter Praktycy PRACOWNICY Relations Agencje



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Jaka jest wartość usług agencji PR?
2. Wrażenia i spostrzeżenia
3. Jak nie wybierać agencji public relations
4. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
5. Co mówi uścisk dłoni
6. Myśl jak socjopata, działaj jak święty
7. 36 godzin sławy
8. Zespół na kryzys
9. Efekt nocebo w mediach społecznościowych
10. Czytanie z oczu
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2019 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl