Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2013-12-22
"Dlaczego lubimy prac? w agencji PR"

Dlaczego lubimy prac? w PR

Ju? widz? ten u?miech na twarzy. Ale naprawd? – praca w public relations daje mnóstwo satysfakcji :-)

Kierowanie agencj? PR wymaga du?ej wyobra?ni, elastyczno?ci i determinacji oraz umiej?tno?ci wykorzystywania okazji i podejmowania szybkich decyzji. W PR nie mo?na si? nudzi? – tak?e w weekendy i ?wi?ta.

Oto jakie sprawy zaprz?taj? nasze my?li w Pressence Public Relations w typowy dzie?:

1. Czy zaspokajamy potrzeby naszych klientów? Czy s? zadowoleni z naszej pracy? Czy dobrze o nas mówi?? Czy ch?tnie nas polecaj? innym firmom?

2. Jak motywujemy naszych wspó?pracowników do efektywnej pracy?

3. Czy obs?uga ka?dego klienta przynosi spodziewane zyski?

4. Czy agencja przynosi zadowalaj?ce zyski (lepiej, ?eby tak by?o!)?

5. Czy dok?adnie rozliczamy godziny przepracowane na rzecz naszych klientów i czy kontrolujemy koszty administracyjne?

6. Czy nasze faktury s? wystawiane na czas i czy s? zrozumia?e dla klientów?

7. Czy nasze raporty z przepracowanych godzin s? zrozumiale dla klientów?

8. Czy wykonujemy wszystkie zdania w zaplanowanym czasie?

9. Czy nasi wspó?pracownicy s? zadowoleni ze wspó?pracy z nami?

10. Czy inwestujemy wystarczaj?ce ?rodki w rozwój agencji?

11. Czy p?acimy terminowo wszystkie nale?ne podatki?

S? te? pytania strategiczne:

12. Jak sobie radzimy w sytuacjach kryzysowych? Czy potrafimy szybko znale?? optymalne rozwi?zanie problemu?

13. Czy potrafimy pogodzi? zapewnienie klientom najlepszej obs?ugi z utrzymaniem finansowej stabilno?ci agencji?

14. Czy wiemy jakie nowe umiej?tno?ci b?d? nam potrzebne, ?eby utrzyma? konkurencyjno?? us?ug PR?

15. Czy potrafimy jednocze?nie zajmowa? si? drobnymi sprawami (na przyk?ad przygotowanie informacji prasowej) i bardziej skomplikowanymi zadaniami (na przyk?ad opracowanie scenariusza symulacji kryzysowej)?

No dobrze... By? mo?e to nie wygl?da na ?atwy kawa?ek chleba, ale dla kogo? kto przepada za trudnymi i ciekawymi wyzwaniami, prac?, w której mo?e wykaza? si? wieloma talentami, zadaniami, w których akceptowana jest tylko najwy?sza jako??, skuteczno?? i terminowo?? – PR jest czyst? przyjemno?ci? :-)

Co my?lisz o pracy w agencji PR? Napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Pressence Komunikacja Twitter Internet Relacje Relations Firma Prawda Rzecznik Problem Kaczy?ski Dziennikarze Klienci Informacja Gapa Reporterzy Praktycy PRACOWNICY Agencje Google Dziennikarz Public Klient Media Reporter Gazeta Tusk Polska Szef Wywiad



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Nie b?d? pasa?erem w wywiadzie dla mediów
2. Jak prze?y? nalot mediów
3. Media spo?eczno?ciowe w komunikacji kryzysowej
4. Media nie wygrywaj? wyborów
5. Nie jestem osob?, która kupczy...
6. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
7. Co ??czy PR z lataniem samolotem
8. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
9. Dziwne e-maile
10. Relacje szefa firmy z mediami
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl