Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2013-03-19
"Spokojny dzień pracy w public relations"

Spokojny dzień pracy w public relations

Obudziłem się, wstałem z łóżka, sprawdziłem godzinę...

Zjadłem śniadanie, umyłem zęby, ubrałem się...

Wyszedłem z domu, porozmawiałem z sąsiadką, wsiadłem do samochodu...

Do tej pory żadnych niespodzianek – powolny poranek.

Wszystko nabrało innego tempa po przyjściu do pracy.

Dla każdego kto zastanawiał się jak wygląda spokojny dzień pracy w agencji public relations – oraz dla przyjaciół i znajomych, którzy często pytają: "Co Ty robisz w tym PR?" – mam krótki opis typowego dnia praktyka PR.

8:30 – Włączam komputer i sprawdzam pocztę e-mail. Po lekturze wiem jak mniej więcej ułoży się dzień.

8:45 – Reporter z lokalnego radia prosi o zmianę terminu spotkania z klientem. Rozmawiam telefonicznie z klientem i uzgadniamy nową datę wywiadu.

9:00 – Spotkanie z grafikiem komputerowym o zmianach na stronie WWW klienta.

9:15 – Poprawki w informacji prasowej dla klienta.

9:45 – Kończę pisać informację prasową.

9:46 – Telefon od redaktora portalu branżowego z pytaniem czy jestem zainteresowany napisaniem artykułu o zarządzaniu komunikacją kryzysową w administracji państwowej. Termin: koniec tygodnia. Jestem zainteresowany.

10:00 – Wracam do pracy nad informacją prasową.

10:15 – E-mail od organizatora konferencji z pytaniem czy potwierdzam udział w konferencji. Potwierdzam.

10:30 – Kolejny powrót do informacji prasowej. Mam gotowe dwa akapity i stale ktoś mi przeszkadza. Czy mogę popracować w spokoju?!

10:45 – Dzwoni studentka z pytaniem czy organizujemy praktyki wakacyjne. Nie, nie organizujemy.

11:00 – Wracam do informacji prasowej.

11:15 – Kończę pisanie informacji. Sprawdzam czy nie ma błędów gramatycznych i ortograficznych. Wysyłam ją klientowi do akceptacji.

11:30 – Telefon od klienta i rozmowa o przygotowaniach do konferencji prasowej. Klient zgadza się na krótkie szkolenie medialne przed konferencją.

12:15 – Sprawdzam w wyszukiwarce Google czy widać w wynikach nowy wpis na blogu klienta. Jest!

12:30 – Zbieram materiały do nowego artykułu na blogu o wystąpieniach publicznych.

13:15 – Rozmowa z informatykiem o zmianach na naszej firmowej stronie WWW. Myślałem, że potrwa krócej.

14:15 – Aktualizacja treści zakładki "Dla mediów" na firmowej witrynie klienta.

14:45 – E-mail do klienta z propozycjami wpisów, które powinny pojawić się na jego profilu na Twitterze i Facebooku.

15:00 – Zabieram się do pracy nad kwestionariuszem ankiety badającej potrzeby szkoleniowe pracowników klienta.

15:30 – Klient przysyła uwagi do roboczej wersji polityki komunikacji w mediach społecznościowych.

16:00 – Sprawdzam co nowego na Twitterze i Facebooku. Retweetuję wpis: "@TomaszSkory Na Cyprze zdarzają się pierwsze przypadki rabunków. Uzbrojone bankomaty napadają na ludzi, żądając wydania pieniędzy."

16:30 – Piszę tekst, który teraz czytasz.

Osiem godzin minęło jak z bicza strzelił – mimo że dziś nie zajmowałem się żadną sytuacją kryzysową.

Podoba Ci się taka praca? Uważasz, że potrafisz pisać, zbierać informacje, prowadzić spotkania, negocjować, pracować w grupie i zarządzać jednocześnie kontaktami z kilkoma klientami – będąc gotowy do zmiany tempa pracy w każdej chwili?

Niewykluczone, że nadajesz się do pracy w agencji PR.

PS. Jak widzisz jeszcze nie wyłączyłem komputera :-)

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.20 MediaGapa - ocena artykułu: 4.20

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Powoływanie się przez dziennikarza na anonimowe źródło:

podważa jego wiarygodność.
0%
zwiększa atrakcyjność tekstu.
0%
pozwala chronić tożsamość informatora.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Relacje Agencje Tusk Prawda Public Dziennikarz Klient Klienci Szef Wywiad Informacja Media Praktycy Komunikacja Gapa Dziennikarze Rzecznik Google Polska Relations Gazeta Reporter Kaczyński Problem Reporterzy Internet Twitter Firma PRACOWNICY Pressence



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Do rzeczy, czyli koniec charyzmy
2. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
3. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
4. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
5. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
6. Czytanie z oczu
7. Co mówi uścisk dłoni
8. 5 sytuacji kiedy nowy klient mówi, że chcesz za dużo za usługi PR
9. 5 minut medytacji przed trudnym wywiadem dla mediów
10. Efekt nocebo w mediach społecznościowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl