Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2012-09-15
"Nie jestem osob?, która kupczy..."

W mediach ?atwo wpa?? w pu?apk? zaprzecze?. Nawet proste zaprzeczenie utrwala tre?? zarzutu przez jego powtórzenie.

Negatyw utrwala podstawow? tre?? przekazu. Zaprzeczenie w odpowiedzi jest te? sygna?em przej?cia do defensywy.

Pozytywna odpowied? pokazuje kim jeste? i za czym si? opowiadasz. By? mo?e nie tego oczekuje reporter, ale nikt nie mo?e zmusi? Ciebie do powiedzenia czego?, co jest sprzeczne z Twoim interesem.

Media Gapa dzia?a...

Oto przyk?ady z ostatnich czterech tygodni:

1. "Ja nie jestem osob?, która kupczy, czy si? sprzedaje, wi?c jest to k?amstwo ewidentne." - Beata Kempa, pos?anka Solidarnej Polski, o pog?oskach, ?e wróci do PiS. TOK FM, 15.09.2012.

2. "Przekazy dnia potwierdzaj? profesjonalizm PO. To nie jest nic zdro?nego." - Grzegorz Schetyna, pose? PO. TVP Info, 13.09.2012.

3. "Po historii z OLT Express nie zastanawia?em si? nad dymisj?. Staram si? kompetentnie i cierpliwie t?umaczy? opozycji t? spraw?." - S?awomir Nowak, minister transportu. RMF "Kontrwywiad", 12.09.2012.

4. "Polska nie jest ?ród?em kryzysu, nie jest cz?stk? europejskiego k?opotu." - prezydent Bronis?aw Komorowski na XXII Forum Ekonomicznym w Krynicy. 4.09.2012.

5. "To nie by?a akcja promocyjna. [...] Nikt z nas nie uczestniczy? w jakiej? reklamie. [...] Nie wydaje mi si?, ?eby by?o w tym co? nagannego, w sensie etyki zawodowej." - Pawe? Adamowicz, prezydent Gda?ska, o swoim udziale w otwarciu nowego terminala na lotnisku im. L.Wa??sy w grudniu 2011. TVN24, 31.08.2012.

6. "Nie dajmy sobie wmówi?, ?e nasza dzisiejsza Polska jest b??dem." - premier Donald Tusk w debacie sejmowej w sprawie Amber Gold. 30.08.2012.

7. "Nie jestem, nie by?em i nie b?d? kuzynem Marcina Plichty." - Tomasz Arabski, szef kancelarii premiera Donalda Tuska. Dziennik Ba?tycki, 15.08.2012.

Media Gapa to osoba, która zapomina, ?e powtarzanie w mediach fa?szywych, negatywnych i niesprawiedliwych oskar?e?, komentarzy i spekulacji zwi?ksza ryzyko wprowadzenia ich do debaty publicznej oraz zmniejsza kontrol? nad tym co si? o niej mówi, jak si? j? postrzega i jak to wp?ywa na jej reputacj?.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 3.00 MediaGapa - ocena artykułu: 3.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Internet Szef Public Tusk Reporter Polska Klient Rzecznik PRACOWNICY Twitter Pressence Agencje Firma Gazeta Komunikacja Problem Dziennikarze Informacja Dziennikarz Relacje Kaczy?ski Reporterzy Gapa Wywiad Relations Media Google Klienci Praktycy Prawda



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. 7 ?wicze? przed wyst?pieniem publicznym
3. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
4. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
5. Czytanie z oczu
6. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
7. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
8. Za co rzeczywi?cie p?acisz fotografowi
9. Redaktor czy reporter?
10. Porozmawiamy o Twoim najwi?kszym wyzwaniu w PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl